Powered By Blogger

Friday, June 3, 2011

semoga berjaya disana...

setelah sekian lama, kini baru aku tau kau di mana... dalam diam kau menghilang kini kau kian berjaya.. hahahha ayat macam gampang... secara realitinye aku ni xda la skema sangat.. sowi la kalo yg bace rase macam skema.. pape pon aku nk ucapkan tahniah kepada sahabat adik aku... hahahah. bukan sahabat aku... tp aku nk ucap tahniah gak sebab berjaya melanjutkan pelajaran ke oversea.. walaupun xrapat tp aku bangga sebab mereka ank melayu... semoga korang balik jd insan lagi berguna dari apa yg ada... aku bangga sebab deorang ni lagi pandai dari aku... n salah seorang dr diorang adalah orang pernah bg aku semangat untuk terus belajar.. n terus berjaya sampai masuk u... walaupon nait yg pertama masuk u 2 lain dari sekarang namun, kerana dia tetap menjadi batu arah yg menjadi bahan bakar untuk kete api saman dlu.. aku nk ucap slamat berjaya dan selamat berada di landasan agama yg benar... semoga s*r***h terus menjadi insan yg solehah...

No comments:

Post a Comment