Powered By Blogger

Friday, June 3, 2011

apa kata hati...

ikot ati mati...

tiga dalam hati~~~~~
dikala sepi tiga2 bermain di mata...
dikala pulang tiga2 aku rindu...
ape aku merepek ni...
tp tu la yg ada dalam ati...
rindu pada yg dah ditinggalkan dan rindu pada yang masih bersama...
damn.. WTH??? ble masa aku jadi mcm ni???
dalam diam aku penyayang upenye...
nk kate pecinta yg setia aku stia pada yg tiga...
yg tinggalkan aku pon sebab dalam ati dia syill ada "orang lama"
ape nk kata dia ada prinsip idop dia,
dah putus xkan rujuk balik..
aku ni sangat suka dengan orang yg ada prinsip ni...
xpe la peganglah prinsip diri...
thanks sebab bg aku semangat untuk terus berjaya,
walaupon aku ni x sebaik mane,
tp janji tetap akan aku cuba kotakan semampu yg mgkin...
kalo dah janji,
selagi mampu aku akan kotakan,
tp sori la kalo  xdapat nk kotakan...
semua dah DIA tentukan,
bukan mengungkir janji,
tp bukan takdir....
pape pon aku harap aku kan membuat keputusan yg tepat untuk memilih yg terbaik dari mereka..
bukan untuk aku..
tp buat bakal ank2 yg bakal meneruskan generasi kepimpinan melayu islam akan datang....

No comments:

Post a Comment